dc.contributor.author |
Васьківська, Г. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-21T08:62:30Z |
|
dc.date.available |
2024-02-21T08:62:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/786 |
|
dc.description.abstract |
У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти у старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важливість системного підходу у процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про людину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. // The article outlines the theoretical and methodological principles of educational content formation at high school considering man-oriented aspects. Different scholars’ interpretations of the content of education are analyzed. The importance of a systematic approach in the process of constructing educational content and general knowledge about a man in particular is proved. Special attention is given to the problem of forming high school students’ knowledge about a man. The article deals with the actual problem of finding effective ways of a system of high school students’ knowledge creating about а man. The expediency of combining modern conceptual approaches of solving the problems is substantiated. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 16-23. |
en_US |
dc.subject |
зміст освіти |
en_US |
dc.subject |
educational content |
en_US |
dc.subject |
системний підхід |
|
dc.subject |
система знань про людину |
|
dc.subject |
старшокласник |
|
dc.subject |
структура |
|
dc.subject |
цілісність |
|
dc.subject |
systematic approach |
|
dc.subject |
the system of knowledge about man |
|
dc.subject |
high school student |
|
dc.subject |
structure |
|
dc.subject |
integrity |
|
dc.title |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |