00 DSpace/Manakin Repository

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васьківська, Г. О.
dc.date.accessioned 2024-02-21T08:62:30Z
dc.date.available 2024-02-21T08:62:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/786
dc.description.abstract У статті окреслено теоретико-методологічні засади формування змісту освіти у старшій школі з огляду на людинознавчі аспекти. Розглянуто наукові трактування поняття «зміст освіти». Обґрунтовано важливість системного підходу у процесі формування змісту освіти загалом і конструювання системи знань про людину зокрема. Зосереджено увагу на проблемі формування системи знань про людину в учнів старшої школи. // The article outlines the theoretical and methodological principles of educational content formation at high school considering man-oriented aspects. Different scholars’ interpretations of the content of education are analyzed. The importance of a systematic approach in the process of constructing educational content and general knowledge about a man in particular is proved. Special attention is given to the problem of forming high school students’ knowledge about a man. The article deals with the actual problem of finding effective ways of a system of high school students’ knowledge creating about а man. The expediency of combining modern conceptual approaches of solving the problems is substantiated. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 16-23. en_US
dc.subject зміст освіти en_US
dc.subject educational content en_US
dc.subject системний підхід
dc.subject система знань про людину
dc.subject старшокласник
dc.subject структура
dc.subject цілісність
dc.subject systematic approach
dc.subject the system of knowledge about man
dc.subject high school student
dc.subject structure
dc.subject integrity
dc.title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ: ЛЮДИНОЗНАВЧІ АСПЕКТИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу