dc.contributor.author |
Джаман, Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Троцька, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-21T08:56:30Z |
|
dc.date.available |
2024-02-21T08:56:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/789 |
|
dc.description.abstract |
В статті висвітлено теоретично новий підхід до формування системи послідовності змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови дошкільного закладу та початкової школи в умовах навчання та під час виробничо-педагогічної практики. Запропоновано інноваційні підходи для удосконалення процесу викладання української мови вчителями та покращення засвоєння матеріалу учнями. // Theoretically new approach to formation a system of continuity for future English teacher training in an infant school and in a primary school in the process of training, during work experience internship and teaching practice is highlighted in the article. Innovative approaches to the Ukrainian language teaching upgrading and learning educational material improving are proposed. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 37-44. |
en_US |
dc.subject |
українська мова |
en_US |
dc.subject |
Ukrainian |
en_US |
dc.subject |
інноваційні підходи |
|
dc.subject |
учні |
|
dc.subject |
урок |
|
dc.subject |
засвоєння матеріалу |
|
dc.subject |
innovative approaches |
|
dc.subject |
pupils |
|
dc.subject |
lesson |
|
dc.subject |
learning educational material |
|
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ НАСТУПНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СИСТЕМІ «ДНЗ – ПОЧАТКОВА ШКОЛА» |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |