dc.contributor.author |
Курок В. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-21T08:50:30Z |
|
dc.date.available |
2024-02-21T08:50:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/793 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано необхідність міждисциплінарної інтеграції знань з метою розвитку системного мислення. Окреслено її завдання в навчально-виховному процесі. Схарактеризовано основні напрями інтеграції знань у педагогіці. Визначено умови інтеграції навчальних дисциплін. // The need of interdisciplinary knowledge integration with the aim of systematic thinking development is grounded in the article. The tasks of interdisciplinary knowledge integration in the educational process are outlined. The main directions of knowledge integration in Pedagogics are determined. The conditions of subjects integration are defined. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 82-89. |
en_US |
dc.subject |
інтеграція знань |
en_US |
dc.subject |
knowledge integration |
en_US |
dc.subject |
міждисциплінарна інтеграція |
|
dc.subject |
навчальні дисципліни |
|
dc.subject |
диференціація |
|
dc.subject |
interdisciplinary integration |
|
dc.subject |
educational subjects |
|
dc.subject |
differentiation |
|
dc.title |
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ У ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМАХ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |