Короткий опис(реферат):
У статті досліджено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. Розкрито, що взаємодію викладача і студента у вищій школі слід розглядати як двосторонній суб’єктно-суб’єктний взаємозв’язком, що визначається високою активністю викладача і студентів, які утворюють сукупний суб’єкт. Обґрунтовано, що головною функцією викладача є забезпечення умов для вияву студентами у процесі навчання суб’єктних характеристик як керівників власного процесу пізнання, вироблення особистісних знань й умінь. // This article explores the theoretical aspects of the future teachers’ training to subject-subject interaction with younger pupils. The interaction between teachers and students in higher education establishment should be seen as a two-way relationship of subject-subject, which is defined by the high activity of a teacher and students forming the combined entity. The main function of a teacher is to create conditions for students’ expression of subjective characteristics in the learning process as managers of their own education, development of the personal skills and knowledge.