dc.contributor.author |
Сойко, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-21T08:37:30Z |
|
dc.date.available |
2024-02-21T08:37:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/799 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. Розкрито, що взаємодію викладача і студента у вищій школі слід розглядати як двосторонній суб’єктно-суб’єктний взаємозв’язком, що визначається високою активністю викладача і студентів, які утворюють сукупний суб’єкт. Обґрунтовано, що головною функцією викладача є забезпечення умов для вияву студентами у процесі навчання суб’єктних характеристик як керівників власного процесу пізнання, вироблення особистісних знань й умінь. // This article explores the theoretical aspects of the future teachers’ training to subject-subject interaction with younger pupils. The interaction between teachers and students in higher education establishment should be seen as a two-way relationship of subject-subject, which is defined by the high activity of a teacher and students forming the combined entity. The main function of a teacher is to create conditions for students’ expression of subjective characteristics in the learning process as managers of their own education, development of the personal skills and knowledge. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 172-180. |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі |
en_US |
dc.subject |
future teachers |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
|
dc.subject |
суб’єкт-суб’єктна взаємодія |
|
dc.subject |
вища школа |
|
dc.subject |
primary pupils |
|
dc.subject |
subject-subject interaction |
|
dc.subject |
high school |
|
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |