DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Сойко, І. М.
dc.date.accessioned 2024-02-21T08:37:30Z
dc.date.available 2024-02-21T08:37:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/799
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами. Розкрито, що взаємодію викладача і студента у вищій школі слід розглядати як двосторонній суб’єктно-суб’єктний взаємозв’язком, що визначається високою активністю викладача і студентів, які утворюють сукупний суб’єкт. Обґрунтовано, що головною функцією викладача є забезпечення умов для вияву студентами у процесі навчання суб’єктних характеристик як керівників власного процесу пізнання, вироблення особистісних знань й умінь. // This article explores the theoretical aspects of the future teachers’ training to subject-subject interaction with younger pupils. The interaction between teachers and students in higher education establishment should be seen as a two-way relationship of subject-subject, which is defined by the high activity of a teacher and students forming the combined entity. The main function of a teacher is to create conditions for students’ expression of subjective characteristics in the learning process as managers of their own education, development of the personal skills and knowledge. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 172-180. en_US
dc.subject майбутні вчителі en_US
dc.subject future teachers en_US
dc.subject молодші школярі
dc.subject суб’єкт-суб’єктна взаємодія
dc.subject вища школа
dc.subject primary pupils
dc.subject subject-subject interaction
dc.subject high school
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account