DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ СИМВОЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ (НА ПРИКЛАДІ ПАКЕТУ MATHСAD).

Show simple item record

dc.contributor.author Лотюк, Ю. Г.
dc.contributor.author Соловей, Л. Я.
dc.date.accessioned 2024-02-21T08:14:30Z
dc.date.available 2024-02-21T08:14:30Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/814
dc.description.abstract У статті досліджено можливості застосування засобів символьної математики математичного пакету MathCAD у навчальному процесі та їх вплив на зміст практичних занять з дисциплін математичного циклу. Детально розглянуто всі засоби символьних перетворень математичного пакету MathCAD. Проведено аналіз та педагогічну оцінку кожного із засобів. Запропоновано педагогічні прийоми та методи автоматизації символьного розв’язування математичних задач за допомогою математичного пакету MathCAD. Акцентовано особливу увагу на відмінності чисельного та символьного розв’язків. // The article investigates the possibility of using of symbolic mathematical tools of mathematic package MathCAD in the learning process and their impact on the content of practical training in the disciplines of mathematical cycle. All means of character transformations of mathematical package MathCAD are considered in detail. The analysis and evaluation of teaching each of the tools is done. The authors offer teaching techniques and methods for automated symbolic solving mathematical problems using mathematical package MathCAD. Special attention is paid to the differences in numerical and symbolic solutions. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 1(13). - С. 336-342. en_US
dc.subject символьна математика en_US
dc.subject symbolic mathematics en_US
dc.subject символьні операції
dc.subject символьний розв’язок
dc.subject символьні математичні системи
dc.subject навчальний процес
dc.subject навчання математики
dc.subject symbolic operations
dc.subject symbolic solutions
dc.subject symbolic mathematical systems
dc.subject learning process
dc.subject teaching Mathematics
dc.title ВИКОРИСТАННЯ СИМВОЛЬНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ (НА ПРИКЛАДІ ПАКЕТУ MATHСAD). en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account