Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено технологічний аспект професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти. Розкрито, що його особливості полягають у використані інформаційно-комунікативних, контекстних, інтенсивних, інтегративних, особистісно орієнтованих, проблемних, діалогових, художньо-педагогічних креативних технологій. Обґрунтовано, що запропонований підхід до професійно-педагогічної підготовки сприятиме формуванню у студентів високого рівня мистецьких знань та художньо-педагогічних вмінь. // The article reflects the technological aspect of the training of future primary school teachers in the field of art education. It is revealed that its features are the use of information and communication, context, intensive, integrative, learner-oriented, problem, interactive, artistic and creative teaching techniques. It is proved that the chosen approach to professional teacher training will induce the adoption students a high level of artistic knowledge and artistic and pedagogical skills.