Короткий опис(реферат):
У статті досліджено теоретичні засади та досвід використання воркшопів як інноваційної технології навчання в підготовці майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ. Виокремлено загальні тенденції щодо оновлення цілісної системи освіти та розвитку її суб’єктів. Обґрунтовано потреби використання форм, методів і технологій навчання, що забезпечують гармонійний зв'язок теоретичних знань і відповідних їм практичних умінь, розвивають творчий потенціал особистості у професійному становленні майбутніх фахівців. Наведено провідні підходи до визначення поняття «воркшоп» у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях, його зміст і суть, розкрито особливості воркшопу як методу навчання, що засновується для вивчення практичних аспектів будь-якого питання або проблеми. Продемонстровано досвід використання воркшопів у викладанні психологічних навчальних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкових класів. // The article covers theoretical foundations and the experience of workshops usage as an innovative technology in education of future primary school teachers at the university. The overall trends are determined for updating an integrated system of education and approaches leading to the development of its subjects. The article grounded need to use forms, methods and training technologies that provide a harmonious connection of theoretical knowledge and practical skills corresponding, also creativity development in the individual professional progress of future professionals. Leading approaches are analyzed to the definition workshop in domestic and foreign studies; its content and essence, peculiarities of workshop as a teaching method that is based on the study of the practical aspects of any issue or problem is determined. The experience in teaching workshops according to psychological disciplines in the preparation of future primary school teachers is demonstrated.