dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-16T13:14:17Z |
|
dc.date.available |
2024-02-16T13:14:17Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/849 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено проблему професійної підготовки майбутніх учителів до класного керівництва, зокрема, обґрунтовано її діагностичний аспект. Виокремлено компоненти та визначено наявність у майбутніх педагогів ознак педагогічної компетентності до класного керівництва. Охарактеризовано сутність професійних знань та умінь в контексті класного керівництва. Диференційовано та обґрунтовано рівні педагогічної компетентності, які визначають готовність майбутніх педагогів до роботи класного керівника. // The article is devoted to the problem of training future teachers for a class management, in particular, it justified its diagnostic aspect. The components and indicators of pedagogical competence of the future teachers in a class management are selected. The essence of professional knowledge and skills in the context of a class management is characterized. The levels of pedagogical competence of students in work of a class master are differentiated and justified. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 194-199. |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
a professional training |
en_US |
dc.subject |
майбутні педагоги початкової ланки освіти |
|
dc.subject |
класний керівник |
|
dc.subject |
компоненти |
|
dc.subject |
показники та рівні професійної компетентності |
|
dc.subject |
future teachers of primary school |
|
dc.title |
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО КЛАСНОГО КЕРІВНИЦТВА |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |