00 DSpace/Manakin Repository

РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК СТИМУЛЮЮЧИЙ ЧИННИК ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плачинда Т.С.
dc.date.accessioned 2024-02-16T13:08:17Z
dc.date.available 2024-02-16T13:08:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/854
dc.description.abstract У статті розкрито роль контрольно-діагностичних процесів у вищій школі. Звернено увагу на важливості об’єктивного оцінювання досягнень майбутніх фахівців у навчально-виховному процесі. Досліджено позиції науковців щодо сучасних підходів до оцінювання у вищих навчальних закладах. Запропоновано рейтингову систему оцінювання, яка спонукатиме студентів до самостійної роботи та самовдосконалення; активізуватиме навчальну роботу протягом семестру. // The article covers the issues of control-diagnostic processes at high school. It is focused on the importance of objective assessment of future specialists' achievements in educational process. The views of scientists about modern approaches to the assessment at high school have been considered. The author offers the rating assessment system, which may facilitate students' independent work and self-development; enhance educational process during every semester; create positive connection «teacher – student». en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (14). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 470 с. - С. 251-256. en_US
dc.subject Майбутній фахівець, оцінювання навчальної діяльності, рейтингове оцінювання, навчально-виховний процес, принципи оцінювання, «викладач-студент». en_US
dc.subject Future specialist, assessment of studying process, rating assessment, educational process, assessment principles, «teacher – student». en_US
dc.title РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК СТИМУЛЮЮЧИЙ ЧИННИК ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу