dc.contributor.author |
Каньоса Н. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-16T13:27:17Z |
|
dc.date.available |
2024-02-16T13:27:17Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/872 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено процес формування професійної діяльності студентів вищих навчальних педагогічних закладів, їх особистісного зростання та саморозвитку, що є однією з рушійних сил розвитку особистості. Розкрито, що у структурі навчально-професійної самореалізації мотиваційна складова визначається як системоутворююча. Обгрунтовано, що професійна самосвідомість є механізмом як професійного самовизначення, так і механізмом професійної самоідентифікації. Уточнено зміст понять: «професійне становлення», «професійна діяльність». // The article investigates the process of formation of the professional activity of students of pedagogical higher education establishments, their personal growth and self-development, which is one of the driving forces of the individual’s development. It is disclosed that in the structure of the educational and professional self-motivational component is defined as a system. It is proved that professional identity is a mechanism of a professional self-determination and professional identity. The notions «professional development», «professional activity» are clarified. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 93-100. |
en_US |
dc.subject |
самоактуалізація особистості |
en_US |
dc.subject |
self-actualization |
en_US |
dc.subject |
професійна діяльність |
|
dc.subject |
професійне становлення |
|
dc.subject |
самореалізаційна модель професійної поведінки |
|
dc.subject |
professional activity |
|
dc.subject |
professional development |
|
dc.subject |
self realizing model of professional behavior |
|
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |