DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Show simple item record

dc.contributor.author Каньоса Н. Г.
dc.date.accessioned 2024-02-16T13:27:17Z
dc.date.available 2024-02-16T13:27:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/872
dc.description.abstract У статті досліджено процес формування професійної діяльності студентів вищих навчальних педагогічних закладів, їх особистісного зростання та саморозвитку, що є однією з рушійних сил розвитку особистості. Розкрито, що у структурі навчально-професійної самореалізації мотиваційна складова визначається як системоутворююча. Обгрунтовано, що професійна самосвідомість є механізмом як професійного самовизначення, так і механізмом професійної самоідентифікації. Уточнено зміст понять: «професійне становлення», «професійна діяльність». // The article investigates the process of formation of the professional activity of students of pedagogical higher education establishments, their personal growth and self-development, which is one of the driving forces of the individual’s development. It is disclosed that in the structure of the educational and professional self-motivational component is defined as a system. It is proved that professional identity is a mechanism of a professional self-determination and professional identity. The notions «professional development», «professional activity» are clarified. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 93-100. en_US
dc.subject самоактуалізація особистості en_US
dc.subject self-actualization en_US
dc.subject професійна діяльність
dc.subject професійне становлення
dc.subject самореалізаційна модель професійної поведінки
dc.subject professional activity
dc.subject professional development
dc.subject self realizing model of professional behavior
dc.title ПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account