Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каньоса Н. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T13:27:17Z | |
dc.date.available | 2024-02-16T13:27:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/872 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено процес формування професійної діяльності студентів вищих навчальних педагогічних закладів, їх особистісного зростання та саморозвитку, що є однією з рушійних сил розвитку особистості. Розкрито, що у структурі навчально-професійної самореалізації мотиваційна складова визначається як системоутворююча. Обгрунтовано, що професійна самосвідомість є механізмом як професійного самовизначення, так і механізмом професійної самоідентифікації. Уточнено зміст понять: «професійне становлення», «професійна діяльність». // The article investigates the process of formation of the professional activity of students of pedagogical higher education establishments, their personal growth and self-development, which is one of the driving forces of the individual’s development. It is disclosed that in the structure of the educational and professional self-motivational component is defined as a system. It is proved that professional identity is a mechanism of a professional self-determination and professional identity. The notions «professional development», «professional activity» are clarified. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 93-100. | en_US |
dc.subject | самоактуалізація особистості | en_US |
dc.subject | self-actualization | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | |
dc.subject | професійне становлення | |
dc.subject | самореалізаційна модель професійної поведінки | |
dc.subject | professional activity | |
dc.subject | professional development | |
dc.subject | self realizing model of professional behavior | |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | en_US |
dc.type | Article | en_US |