Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Михальчук Ю. О. | |
dc.contributor.author | Івашкевич Е. З. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-16T13:12:17Z | |
dc.date.available | 2024-02-16T13:12:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/873 | |
dc.description.abstract | В статті розкрито особливості прояву соціального інтелекту індивіда у міжособистісній взаємодії. Досліджено особливості та детермінанти становлення соціального інтелекту. Охарактеризовано соціальний інтелект педагога з урахуванням його комунікативної компетентності. Запропоновано авторську концепцію соціального інтелекту, яка передбачає, що соціальний інтелект вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури. // In this article the peculiarities of social intellect of the person in the process of interpersonal interaction were described. The peculiarities and factors of the social intellect developing were shown. Social intellect of a teacher according to his/her communicative competence was characterized. The author’s conception of social intellect shows us that this intellect includes cognitive, mnemonic and emphatic structures. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 200-209. | en_US |
dc.subject | загальний інтелект | en_US |
dc.subject | General intellect | en_US |
dc.subject | соціальний інтелект | |
dc.subject | міжособистісна взаємодія | |
dc.subject | комунікативна компетентність | |
dc.subject | соціальний інтелект | |
dc.subject | social intellect | |
dc.subject | interpersonal interaction | |
dc.subject | communicative competence | |
dc.subject | social intellect | |
dc.title | МІЖОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА | en_US |
dc.type | Article | en_US |