Короткий опис(реферат):
У статті досліджено сутність внутрішньоособистісного та міжособистісного конфлікту. Обґрунтовано необхідність навчання майбутніх менеджерів рефлексії свого «Я» під час навчання у ВНЗ. Наведено приклади психотехнік когнітивно-орієнтованого методу корекції, що спрямовані на розкриття нових граней свого внутрішнього світу, вирішення внутрішньоособистісних конфліктів та самоудосконалення. Здійснено огляд суб'єктивних факторів, що чинять ймовірнісний вплив на спрямованість конфліктної взаємодії. Проаналізовано розвиток конфліктогенних якостей особистості в інтелектуальній, мотиваційно-потребовій, афективній та предметно-практичній сферах майбутнього фахівця. // In the article the psycho-pedagogical analysis of the essence of intrapersonal and interpersonal conflicts has been made. The author justifies the need of training future managers the ability of reflection his «Self» while studying at the University and gives examples of psycho-cognitive-based correction method aimed at disclosing the new features of his inner world, solve interpersonal conflicts and self-improvement. The overview of subjective factors that influence on the probability of conflict orientation has been made. The development of personality’s conflict traits in the intellectual, demand-motivational, affective and practical areas of specialists has been analyzed.