00 DSpace/Manakin Repository

ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ (ФАКУЛЬТЕТІВ) ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗДОРОВ’Я

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнітецька, Т. В.
dc.contributor.author Ковальчук, Н. М.
dc.contributor.author Яловик, В. Т.
dc.date.accessioned 2024-02-16T08:10:57Z
dc.date.available 2024-02-16T08:10:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/887
dc.description.abstract У статті висвітлено результати дослідження, проведеного серед студентів 1–5 курсів щодо вивчення мотивів відвідування ними навчальних занять та основних проблем, які погіршують якість їхньої підготовки з теоретичних дисциплін. Обґрунтовано ефективність застосування структурно-логічних опорних схем для підвищення якості знань з фахових теоретичних дисциплін на прикладі навчальної дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». // The article presents the results of a study conducted among students of 1–5 years of study on the motives of their attendance the training sessions and the major problems that degrade the quality of their training in theoretical disciplines. The efficiency of using structural and logical schemes for improving the quality of knowledge on basic theoretical disciplines on the example of discipline «Theory and methods of physical education» is substantiated. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 412-417. en_US
dc.subject cтуденти інститутів (факультетів) фізичної культури та здоров’я en_US
dc.subject students of Institutes (Faculties) of Physical Culture and Health en_US
dc.subject якість знань
dc.subject теоретичні дисципліни
dc.subject quality of knowledge
dc.subject theoretical disciplines
dc.title ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ З ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СТУДЕНТІВ ІНСТИТУТІВ (ФАКУЛЬТЕТІВ) ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ЗДОРОВ’Я en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу