DSpace Repository

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Show simple item record

dc.contributor.author Кристопчук, Т. Є.
dc.date.accessioned 2024-02-15T09:46:04Z
dc.date.available 2024-02-15T09:46:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/895
dc.description.abstract У статті виділено наскрізні тенденції у розвитку освіти у країнах ЄС, зокрема, глобалізацію, інформатизацію, інтеграцію, інтернаціоналізацію, транснаціоналізацію. Визначено, що формами інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти є: академічна мобільність студентів; мобільність викладацького складу; уніфікація програм навчання. До загальних тенденцій віднесено: прагнення забезпечення загальноєвропейської ідентичності у педагогічній професійній підготовці, що реалізується через розробку та затвердження єдиних міжнародних європейських стандартів якості педагогічної освіти та створення європейського освітнього простору; перехід на університетський рівень педагогічної освіти; домінування двох основних моделей у педагогічній освіті: паралельної та послідовної; розвиток освітньої мобільності; зростання суспільної ролі педагогічної діяльності вчителя. // The article highlighted cross-cutting trends in education in the EU. In particular, globalization, information, integration, internationalization, transnationalization of higher education. Determined that the forms of internationalization of education degree are: academic mobility of students; mobility of teaching staff; standardization of training programs. Common trends include: the desire to provide pan-European identity in educational training, which is realized through the development and adoption of uniform international European standards of quality teacher education and the creation of a European education space; transition to university level teacher education; the dominance of the two main models of teacher education: parallel and consistent; development of educational mobility; the growth of the social role of teachers teaching. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 49-58. en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject education en_US
dc.subject наскрізні тенденції
dc.subject загальні тенденції
dc.subject тенденції розвитку педагогічної освіти
dc.subject through trends
dc.subject the overall trends
dc.subject trends of teacher education.
dc.title ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account