Abstract:
В статті проаналізовано способи підготовки учнів загальноосвітньої школи до сприйняття нового навчального матеріалу шляхом навчальних ситуацій. Наведено приклади підготовки учнів до вивчення навчального матеріалу. На основі педагогічних досліджень встановлено прийоми застосування навчальних ситуацій, рекомендовано умови, за допомогою яких вони можуть успішно реалізовуватись. Крім того акцентується увага на створенні системи навчальних ситуацій для стимулювання пізнавальних інтересів через їхнє теоретичне і практичне значення в системі навчального матеріалу. // This article analyzes the ways of studying secondary school pupils for the perception of the new educational material through the learning situations. It presents examples of the studying of pupils to learn the educational material. On the basis of educational research were established methods of using the learning situations and were proposed conditions of their successful application. Also we focus on creating a system of learning situations to stimulate the cognitive interests through their theoretical and practical significance in the system of educational material.