Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук, Л. Б. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T09:41:04Z | |
dc.date.available | 2024-02-15T09:41:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено проблему підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності у початковій школі. Охарактеризовано зміст, мету, основні завдання інноваційної педагогічної діяльності. Виокремлено компоненти і показники, обґрунтовано рівні готовності майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності. // The article is devoted to the problem of preparation of future teachers for the primary schools by the innovations form of learning. The sense, aims, learning tasks of these schools are characterized. The main thesis and components are determined; the reasonable levels of future teachers’ preparation for innovative teaching activities are studied. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 86-91. | en_US |
dc.subject | інноваційна педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | innovative educational activities | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | |
dc.subject | компоненти | |
dc.subject | показники і рівні інноваційної педагогічної діяльності | |
dc.subject | future teachers | |
dc.subject | components | |
dc.subject | thesis and level of innovative educational activities | |
dc.title | СУТНІСТЬ ТА ДІАГНОСТИКА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |