00 DSpace/Manakin Repository

СУТНІСТЬ ТА ДІАГНОСТИКА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.date.accessioned 2024-02-15T09:41:04Z
dc.date.available 2024-02-15T09:41:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/899
dc.description.abstract В статті досліджено проблему підготовки майбутніх педагогів до інноваційної діяльності у початковій школі. Охарактеризовано зміст, мету, основні завдання інноваційної педагогічної діяльності. Виокремлено компоненти і показники, обґрунтовано рівні готовності майбутніх педагогів до інноваційної педагогічної діяльності. // The article is devoted to the problem of preparation of future teachers for the primary schools by the innovations form of learning. The sense, aims, learning tasks of these schools are characterized. The main thesis and components are determined; the reasonable levels of future teachers’ preparation for innovative teaching activities are studied. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 86-91. en_US
dc.subject інноваційна педагогічна діяльність en_US
dc.subject innovative educational activities en_US
dc.subject майбутні педагоги
dc.subject компоненти
dc.subject показники і рівні інноваційної педагогічної діяльності
dc.subject future teachers
dc.subject components
dc.subject thesis and level of innovative educational activities
dc.title СУТНІСТЬ ТА ДІАГНОСТИКА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу