dc.contributor.author |
Сойко І. М. |
|
dc.contributor.author |
Лазаришина І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-15T09:33:04Z |
|
dc.date.available |
2024-02-15T09:33:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/904 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості використання дидактичних ігор на уроках у початкових класах, з’ясовано їх роль у формуванні знань та умінь учнів, визначено сутність і класифікацію навчальних ігор, наведено приклади ігрових елементів, які можна використати на уроках різних типів. Обґрунтовано, що один із важливих шляхів реалізації програми національного виховання дітей полягає в максимальному залученні гри в навчально-виховний процес початкової школи. // The peculiarities of usage of the deductive games at lessons at primary school are described, the role of forming knowledge and skills is explained the sense and classification of deductive games are determined in this article. One of the important ways of realization of national program of education of children is to maximize the involvement of games in the educational process of primary school. In the game most fully manifest individual characteristics, intellectual abilities, inclinations and abilities of children. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 1 (15). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 211 с. - С. 142-147. |
en_US |
dc.subject |
дидактична гра |
en_US |
dc.subject |
Didactic game, learning activities, elementary school, didactic purpose, method. |
en_US |
dc.subject |
навчальна діяльність |
|
dc.subject |
початкові класи |
|
dc.subject |
дидактична мета |
|
dc.subject |
методика |
|
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |