Короткий опис(реферат):
У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення і мислення першокласників. Показано, що розвиток мовлення і мислення у процесі навчання грамоти посідає вагоме місце, адже набутий учнями у початковій школі досвід дасть змогу ґрунтовно і поглиблено узагальнити їхні знання з мови, розвивати вміння і навички мовленнєвої діяльності. Обґрунтовано, що, в ефективному навчально-виховному процесі, засвоєння дитиною знань, умінь і навичок здійснюється в єдності із всебічним розвитком її особистості. // The article deals with the psychological and pedagogical peculiarities of the first-graders speech and thinking development. Development of speech and thinking in teaching literacy takes an important place, because experience obtained by pupils at elementary school allows generalize their knowledge of language fully; develop skills and abilities of speaking. The child’s acquisition of knowledge, skills and abilities are carried out in unity with all-round development of the individual during effective educational process.