DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Сойко, І. М.
dc.date.accessioned 2024-02-15T09:32:04Z
dc.date.available 2024-02-15T09:32:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/905
dc.description.abstract У статті досліджено психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення і мислення першокласників. Показано, що розвиток мовлення і мислення у процесі навчання грамоти посідає вагоме місце, адже набутий учнями у початковій школі досвід дасть змогу ґрунтовно і поглиблено узагальнити їхні знання з мови, розвивати вміння і навички мовленнєвої діяльності. Обґрунтовано, що, в ефективному навчально-виховному процесі, засвоєння дитиною знань, умінь і навичок здійснюється в єдності із всебічним розвитком її особистості. // The article deals with the psychological and pedagogical peculiarities of the first-graders speech and thinking development. Development of speech and thinking in teaching literacy takes an important place, because experience obtained by pupils at elementary school allows generalize their knowledge of language fully; develop skills and abilities of speaking. The child’s acquisition of knowledge, skills and abilities are carried out in unity with all-round development of the individual during effective educational process. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 148-157. en_US
dc.subject психолого-педагогічні особливості en_US
dc.subject psychological and pedagogical peculiarities en_US
dc.subject навчання грамоти
dc.subject навчально-виховний процес
dc.subject мовлення
dc.subject мислення
dc.subject початкова школа
dc.subject educational process
dc.subject speech
dc.subject thinking
dc.subject teaching literacy
dc.subject elementary school
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account