Короткий опис(реферат):
В статті запропоновано впровадити в систему національної освіти навчально-виховну дисципліну «Віртуальний історичний туризм», визначено місце цієї дисципліни, її предмет, завдання та роль в системі навчальних дисциплін загальноосвітньої школи. Обґрунтовано, що загальноосвітня школа, у зв’язку з майже цілковитою відсутністю позашкільних виховних закладів, має взяти на себе відповідальність за виховання молодого покоління та впровадження в комплекс виховних заходів уроків дозвілля. Розкрито необхідність проведення заходів з віртуального історичного туризму, визначено їх особливості, навчальне, виховне та розважальне значення, запропоновано розглядати навчально-виховну дисципліну «Віртуальний історичний туризм» в якості окремої складової системи ігрової освіти. // In the article introduction is offered in the system of national community of educational-educator discipline «Virtual historical tourism», the location of this discipline, her object, task and role, is determined in the system of educational disciplines of general school. In opinion of author, general school, in connection with almost complete absence of out-of-school educator establishments, must undertake responsibility for education of the young generation and introduction in the complex of educator measures also and lessons of leisure. An author offers realization of measures on virtual historical tourism, determines them to the feature, educational, educator and entertaining value, and also suggests to examine educational-educator discipline «Virtual historical tourism» as a separate component system of playing education.