Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Будз, І. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T09:59:34Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T09:59:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/936 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз діяльності освітньої інституції для обдарованих школярів, окреслено завдання, над якими працює Інститут обдарованої дитини, представлено способи їх реалізації через програмну та науково-дослідну діяльність. Запропоновано механізми удосконалення, що призведуть до системності та усунення недоліків у справі освіти обдарованих дітей в Україні на рівні організаційно-інституційної складової. // This article provides an analysis of the educational institutions for gifted students, which outlines the objectives of the Gifted Child Institute; the ways of their implementation are presented etc. The mechanisms of improvement that will lead to systemic deficiencies in the case of education of gifted children in Ukraine at the organizational and institutional level are defined. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 21-27. | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | Gifted children | en_US |
dc.subject | Інститут обдарованої дитини | |
dc.subject | організаційно-інституційна складова освіти | |
dc.subject | соціально-виховні фактори | |
dc.subject | Gifted Child Institute | |
dc.subject | organizational and institutional component of education | |
dc.subject | social and educating factors | |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТИТУЦІЙНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |