DSpace Repository

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГАЛУЗІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Калько, А. Д.
dc.contributor.author Шикула, Р. Р.
dc.date.accessioned 2024-02-14T09:48:34Z
dc.date.available 2024-02-14T09:48:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/939
dc.description.abstract В статті розкрито основні шляхи удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів-природознавців засобами музейної педагогіки. Обґрунтовано необхідність запровадження у навчальні програми закладів, які готують майбутніх учителів галузі природознавства, спеціального курсу. Рекомендовано використовувати у підготовці майбутніх вчителів інноваційні методи навчання із застосуванням засобів природничих музеїв. // In the article the author suggests the ways of the improvement of professional training of future teachers of Natural Science using museum pedagogy technologies. The necessity of introducing special course in institutions that train future teachers of Natural Science is substantiated. It is recommended to train future teachers of Natural Sciences using the innovative teaching methods with the Natural museums pedagogy technologies. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 76-80. en_US
dc.subject майбутній вчитель en_US
dc.subject future teachers en_US
dc.subject галузь
dc.subject природознавство
dc.subject засоби навчання
dc.subject музейна педагогіка
dc.subject industry
dc.subject science
dc.subject learning tools
dc.subject museum pedagogy technologies
dc.title ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГАЛУЗІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account