Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук Л. Б. | |
dc.contributor.author | Левкулич Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T09:33:34Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T09:33:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/946 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему підготовки майбутніх педагогів у контексті формування професійно-педагогічної культури. Охарактеризовано технологію формування професійно-педагогічної культури студентів, структурними компонентами якої є употужнення власного культурного досвіду майбутніх учителів у процесі опанування предметів професійно-педагогічного циклу та педагогічної практики. Обґрунтовано інноваційні методи формування професійно-педагогічної культури. // In the article the problem of future teachers training in the context of professional and pedagogical culture is studied. The technology of professional pedagogical culture of students which consists of such structural component as future teachers’ own cultural experience received in the process of studying lessons of professional pedagogical cycle and pedagogical practices is characterized. The innovative methods of forming professional and pedagogical culture of students are learned. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 165-170. | en_US |
dc.subject | професійна культура | en_US |
dc.subject | professional culture | en_US |
dc.subject | майбутні педагоги | |
dc.subject | інноваційні технології | |
dc.subject | future teachers | |
dc.subject | innovative technologies | |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |