dc.contributor.author |
Ненько Ю. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-14T09:31:34Z |
|
dc.date.available |
2024-02-14T09:31:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/948 |
|
dc.description.abstract |
В статті проведено історико-педагогічний аналіз професійно-орієнтованої підготовки здобувачів вищої освіти. Досліджено наукову літературу та виділено основні підходи до розуміння професійно- орієнтованого спілкування: нормативний, особистісний та ситуативний. Розглянуто класифікації функцій спілкування, виділено загальні групи функцій: когнітивну (комунікативну), афективну (перцептивну) та регулятивну (інтерактивну). // The aim of the study is historical and pedagogical analysis of professionally-oriented training of higher education seekers. The author reviewed scientific literature and provided basic approaches to understanding the professionally-oriented communication: regulatory, personal and situational. Having reviewed the classification of the communication functions, the author highlighted general groups of functions: cognitive (communication), affective (perceptive) and regulatory (interactive). |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 177-185. |
en_US |
dc.subject |
професійно-орієнтована підготовка |
en_US |
dc.subject |
professionally-oriented training |
en_US |
dc.subject |
офіцер |
|
dc.subject |
служба цивільного захисту |
|
dc.subject |
комунікація |
|
dc.subject |
officer |
|
dc.subject |
civil protection service |
|
dc.subject |
communication |
|
dc.title |
ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНА КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА ОФІЦЕРІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |