Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ненько Ю. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T09:31:34Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T09:31:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/948 | |
dc.description.abstract | В статті проведено історико-педагогічний аналіз професійно-орієнтованої підготовки здобувачів вищої освіти. Досліджено наукову літературу та виділено основні підходи до розуміння професійно- орієнтованого спілкування: нормативний, особистісний та ситуативний. Розглянуто класифікації функцій спілкування, виділено загальні групи функцій: когнітивну (комунікативну), афективну (перцептивну) та регулятивну (інтерактивну). // The aim of the study is historical and pedagogical analysis of professionally-oriented training of higher education seekers. The author reviewed scientific literature and provided basic approaches to understanding the professionally-oriented communication: regulatory, personal and situational. Having reviewed the classification of the communication functions, the author highlighted general groups of functions: cognitive (communication), affective (perceptive) and regulatory (interactive). | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 177-185. | en_US |
dc.subject | професійно-орієнтована підготовка | en_US |
dc.subject | professionally-oriented training | en_US |
dc.subject | офіцер | |
dc.subject | служба цивільного захисту | |
dc.subject | комунікація | |
dc.subject | officer | |
dc.subject | civil protection service | |
dc.subject | communication | |
dc.title | ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНА КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА ОФІЦЕРІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЯК ОБ'ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |