dc.contributor.author |
Хом’як, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-14T09:21:34Z |
|
dc.date.available |
2024-02-14T09:21:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито основні підходи до вирішення проблеми вибору державної мови; проаналізовано Конституційне положення про державність української мови; вмотивовано, чому непаритетний білінгвізм призвів до суржикомовного спілкування, яке перешкоджає успішному вивченню державної мови; обґрунтовано необхідність формувати у школярів правописну компетентність з огляду на стан мовленнєвого середовища, у якому перебуває школяр; потребу здійснювати лінгвістичний діагноз для з’ясування правильності вживання лексеми шляхом виявлення інтерферованих компонентів, здатних деформувати норми письма; зосереджено увагу на важливості вироблення в учнів умінь розпізнавати орфограми, оперативно визначати їх у вживаних словах, що сприятиме формуванню в них правописної компетентності. // In the article the main approaches to the solution of the problem of official language choice are defined; Constitutional regulations about the Ukrainian language nationhood are analyzed; it is grounded why no parity bilinguism has led to the mixed Russian-Ukrainian communication which prevents successful learning of official language; the necessity of students’ orthographic competence formation regarding the features of linguistic environment where they stay is justified; the necessity of linguistic diagnosis completion in order to ascertain the correctness of the lexeme usage by identifying interfered components which can distort the spelling rules is studied; the importance of developing students’ spelling rules recognition, quickly identifying them among used words that will help to form their spelling competency. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 248-255. |
en_US |
dc.subject |
державна мова |
en_US |
dc.subject |
оfficial language |
en_US |
dc.subject |
українська мова |
|
dc.subject |
державна мова в Україні |
|
dc.subject |
мовленнєве середовище |
|
dc.subject |
лінгвістичний діагноз слова |
|
dc.subject |
розпізнавальні ознаки орфограм |
|
dc.subject |
Ukrainian language |
|
dc.subject |
is the official language of Ukraine |
|
dc.subject |
linguistic environment |
|
dc.subject |
linguistic diagnosis of the word |
|
dc.subject |
features of spelling rules recognition |
|
dc.title |
ПРАВОПИСНИЙ СКЛАДНИК У ВИВЧЕННІ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |