dc.contributor.author |
Кузьменко, А. П. |
|
dc.contributor.author |
Єпік, Н. Б. |
|
dc.contributor.author |
Кузьменко, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-13T09:91:09Z |
|
dc.date.available |
2024-02-13T09:91:09Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/957 |
|
dc.description.abstract |
У роботі здійснено аналіз теоретичних засад та розроблено практичні рекомендації до формування математичних компетенцій сучасного інженера-програміста. Обґрунтовано необхідність і можливості модернізації педагогічних підходів та засобів для сучасного ефективного викладання математичних розділів освітньо-навчальних програм підготовки кваліфікованого програміста, які б сприяли поліпшенню засвоєння математичних категорій і понять та, зокрема, навчанню за різними сучасними формами (також і e-learning). // The article analyzes the theoretical basis and proposes practical recommendations for the formation of modern mathematical competencies of a software engineer. The paper defines as necessary and presents various possible upgrades of pedagogical approaches and tools for effective teaching of modern mathematics in training programs for programmers that would help to improve their learning of mathematical concepts and categories and, in particular, assist teaching through various modern formats (including e-learning). |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 71-76. |
en_US |
dc.subject |
математичні компетенції |
en_US |
dc.subject |
mathematical competence |
en_US |
dc.subject |
навчальні програми |
|
dc.subject |
інформаційні технології |
|
dc.subject |
дидактична інтеграція знань |
|
dc.subject |
training programs |
|
dc.subject |
information technology |
|
dc.subject |
integration of didactic knowledge |
|
dc.subject |
programs |
|
dc.subject |
integration of didactic knowledge |
|
dc.subject |
information technology |
|
dc.title |
ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ З ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |