DSpace Repository

ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ З ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, А. П.
dc.contributor.author Єпік, Н. Б.
dc.contributor.author Кузьменко, В. М.
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:91:09Z
dc.date.available 2024-02-13T09:91:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/957
dc.description.abstract У роботі здійснено аналіз теоретичних засад та розроблено практичні рекомендації до формування математичних компетенцій сучасного інженера-програміста. Обґрунтовано необхідність і можливості модернізації педагогічних підходів та засобів для сучасного ефективного викладання математичних розділів освітньо-навчальних програм підготовки кваліфікованого програміста, які б сприяли поліпшенню засвоєння математичних категорій і понять та, зокрема, навчанню за різними сучасними формами (також і e-learning). // The article analyzes the theoretical basis and proposes practical recommendations for the formation of modern mathematical competencies of a software engineer. The paper defines as necessary and presents various possible upgrades of pedagogical approaches and tools for effective teaching of modern mathematics in training programs for programmers that would help to improve their learning of mathematical concepts and categories and, in particular, assist teaching through various modern formats (including e-learning). en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 71-76. en_US
dc.subject математичні компетенції en_US
dc.subject mathematical competence en_US
dc.subject навчальні програми
dc.subject інформаційні технології
dc.subject дидактична інтеграція знань
dc.subject training programs
dc.subject information technology
dc.subject integration of didactic knowledge
dc.subject programs
dc.subject integration of didactic knowledge
dc.subject information technology
dc.title ПИТАННЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ З ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У КОНТЕКСТІ ПАРАДИГМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account