DSpace Repository

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА

Show simple item record

dc.contributor.author Камінська, О. В.
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:93:09Z
dc.date.available 2024-02-13T09:93:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/958
dc.description.abstract У статті розкрито сутність поняття «професійна компетентність», визначено умови та засоби, що дозволять педагогу зростати у професійному плані та підвищувати ефективність своєї діяльності, висвітлено вплив процесу підвищення професійної компетентності на самовдосконалення особистості, обґрунтовано, що соціально-психологічний тренінг є ефективним засобом підвищення професійної компетентності педагога, оскільки участь в ньому дозволяє оптимізувати вміння та навички, необхідні для ефективної педагогічної діяльності, та здійснювати більш глибокий вплив, виробляючи особистісні характеристики, що сприяють професійній самореалізації. // The article reveals the essence of the concept «professional competence», defined terms and tools that allow the teacher to grow professionally and improve the efficiency. The impact of increasing professional competence for self-identity is determined. It is emphasized that social and psychological training is an effective means to improve the professional competence of the teacher, because participation in it benefits optimiing the skills necessary for effective educational activities and carry out a profound impact, making personal characteristics that promote professional fulfillment. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 55-63. en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.subject самовдосконалення
dc.subject самоактуалізація
dc.subject соціально-психологічний тренінг
dc.subject ефективність професійної діяльності
dc.subject self-improvement
dc.subject self-actualization
dc.subject the effectiveness of professional activity
dc.subject social and psychological training
dc.title СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account