DSpace Repository

ІНТЕГРАЦІЯ АУДИТОРНОЇ І ПОЗААУДИТОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ, ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Хом'як, О. А.
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:56:09Z
dc.date.available 2024-02-13T09:56:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/981
dc.description.abstract В статті досліджено проблему удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів, обумовлену підвищенням вимог до їх якісної підготовки у сучасних умовах конкуренції на ринку праці. Розкрито зміст аудиторних і позааудиторних занять, що формують естетичні погляди, смаки і переконання студентів. З метою підвищення рівня естетичної вихованості майбутніх фахівців дошкільної освіти, запропоновано програму спецкурсу «Естетичний розвиток особистості студента». // In the article the problem of professional training of future specialists of preschool educational institutions due to their increased requirements for quality training in modern conditions of competition in the labour market. The content of classroom and extracurricular classes that form the aesthetic looks, tastes and beliefs of students. In order to improve the aesthetic education of future expert’s preschool education program offered course «Aesthetic development of the individual student». en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 165-170. en_US
dc.subject аудиторна і позааудиторна діяльність en_US
dc.subject Classroom and extracurricular activities en_US
dc.subject інтеграція
dc.subject майбутні фахівці дошкільної освіти
dc.subject integration
dc.subject future specialists of preschool education
dc.title ІНТЕГРАЦІЯ АУДИТОРНОЇ І ПОЗААУДИТОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ, ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account