DSpace Repository

РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ЇХ ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Хом'як, О. А.
dc.date.accessioned 2024-02-14T09:20:34Z
dc.date.available 2024-02-14T09:20:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/995
dc.description.abstract У статті обґрунтовано доцільність впровадження в навчально-виховний процес вищої школи педагогічної умови «включення у навчально-виховний процес системи творчих завдань, що організують естетичну діяльність студентів із урахуванням їхніх індивідуальних особливостей». Розкрито значення естетичного розвитку майбутніх учителів початкової школи як носіїв, трансляторів і творців найвищих духовних цінностей та ідеалів. // The article proves the feasibility of implementing into the educational process of high school teaching conditions of «creative tasks inclusion into the educational processes, organizing aesthetic activity of students according to their individual characteristics». It is revealed the value of future primary school teachers’ aesthetic development as they are carriers, broadcasters and makers of the highest spiritual values and ideals. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 256-261. en_US
dc.subject естетичне виховання en_US
dc.subject аesthetic education en_US
dc.subject естетичний смак
dc.subject майбутні учителі початкової школи
dc.subject педагогічні умови
dc.subject система творчих завдань
dc.subject естетична діяльність
dc.subject aesthetic taste
dc.subject future primary school teachers
dc.subject pedagogical conditions
dc.subject the system of creative tasks
dc.subject aesthetic activity
dc.title РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ЇХ ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account