DSpace ПВНЗ "МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука": Recent submissions

  • Алієва, Е. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Питання пам’яті завжди залишаються актуальними в контексті літературних досліджень, адже вони відображають не лише історичні та культурні аспекти, але й відбивають невичерпну тему людського існування. Одним із творів, у ...
  • Гричка, Д. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Проблема жіночої прози як окремого дискурсу сучасної української літератури визначається дослідниками літератури як автентична, самостійна, «інша», із зовсім відмінним од чоловічого раціоналістичного, відсторонено-«об’єктного» ...
  • Дімітрова, Є. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Здавна люди виявляли інтерес до життя, досвіду видатних особистостей. Відомі постаті були й залишаються не лише джерелом натхнення, але й об’єктом досліджень і дискусій. Інтерес до нихвиявляють як науковцічи історики, так ...
  • Іщенко, К. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Дослідження образної системи художнього твору є важливою складовою комплексного аналізу його ідейно-художньої специфіки та передбачає висвітлення різноманітних значущих питань: засоби творення образів, їхня типологія, ...
  • Калініченко, І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Мавки є не лише елементом мітології, але й символом природи, жіночості, таємничості, сили. Українські письменники використовують образ мавки для показу взаємозв’язку людини і природи, відображення їх суперечностей, пошуку ...
  • Келемен, І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Леся Українка відома як геніальна донька українського народу, краса і гордість нації, духовний лідер української Інтелігенції. Вона стала однією з центральних постатей української культури, піднявши її на європейський ...
  • Лукаш, А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Мотив метаморфози є однією з основних специфічних рис, що формують жанр романтичної балади. Цей аспект «перекочував» у літературні балади з народних, на які здебільшого орієнтувалися українські письменники. Варто зазначити, ...
  • Мосальова, Є. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Період Голодомору 1932-1933 років увійшов в українську історію як величезна трагедія та водночас як час боротьби за збереження національної ідентичності та опору насильству з боку радянського тоталітарного режиму. ...
  • Міркевич, Л. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Повість Івана Франка «Для домашнього вогнища» була написана в 1892 році і, за визначенням літературознавців, належить до жанру психологічної прози з елементами соціальної критики. У повісті І. Франко аналізує проблеми ...
  • Тіяра, К. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Мова поезії була предметом дослідження з різних академічних точок зору. Основним завданням сучасної лінгвостилістичної теорії є визначення й аналіз композиційних особливостей поетичної мови, встановлення логіко-семантичних ...
  • Хомич, С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Антоніми В.Симоненка — частина мовної палітри поета, яка дає змогу простежити деякі важливі особливості його поетичної творчості. Адже вона вражає нас своєю внутрішньою красою, щирістю почуттів наповненістю. «Його обдарованість ...
  • Кіріченко, Я. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Кожна суспільно-історична епоха виводить на арену національних літератур коло найактуальніших тем і проблем. Актуалізована письменниками проблематика художніх творів часто є не тільки авторською реакцією на події, явища, ...
  • Боровець, М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Метод проєктів набуває все більшої популярності в освітній практиці як ефективний засіб розвитку компетенцій учнів. Інтегруючи знання з різних галузей і практичні навички, він сприяє формуванню критичного мислення, ...
  • Велічко, О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    На сучасному етапі українська освіта повинна відповідати вимогам суспільства та потребам особистості, враховувати вимоги економіки та світові тенденції. У зв'язку з цим необхідно постійно удосконалювати освітні програми, ...
  • Грицюк, А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Дослідження проблеми формування та розвитку умінь і навичок діалогічного мовлення на середньому етапі навчання англійської мови є надзвичайно актуальним у сучасному світі. З розвитком глобалізації та зростанням інтернаціональних ...
  • Звєрєв, І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Через те, що Україна постійно розширює свої зв'язки з Європою та світом, статус іноземної мови в країні підвищується. У зв'язку з цим вивчення іноземної мови має бути розглянуте як важливий інструмент міжкультурного ...
  • Кравчук, М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Дослідження вимог до уроків української літератури у контексті НУШ може включати аналіз оновленого змісту навчання, нових стандартів, методичних рекомендацій для вчителів та вивчення сучасних підходів до викладання літератури. ...
  • Лазоренко, О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Мова є основним засобом спілкування та пізнання, тому її навчання мови не може обмежуватися вивченням її основних елементів, таких як граматика, фонетика та лексика. Щоб покращити знання іноземної мови та вміння спілкуватися ...
  • Мельник, Т. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Мовленнєва діяльність – це цілеспрямоване використання мови для взаємодії між людьми, що включає як висловлювання думок, так і їхнє сприйняття. У цьому процесі «говоріння» та «слухання» виступають посередниками між мовною ...
  • Мізюрко, І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2024)
    Проблема формування лексичних компетентностей учнів у зв’язку з реформуванням змісту, форм і методів навчання відповідно до концепції «Нова українська школа» нині є актуальною проблемою прогресивних дослідників і вчених. ...